کد خبر 768614
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
هواداران کره جنوبی

مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی در تلاش هستند تا هواداران زیادی را برای بازی مقابل ایران به ورزشگاه بکشانند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال کره جنوبی و ایران در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فردا برگزار می‌شود. فدراسیون کره جنوبی امروز در خبری اعلام کرد 60 هزار تی‌شرت قرمز آماده توزیع در ورزشگاه این کشور است و به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

به صورت رسمی اعلام شده 50 هزار بلیت به فروش رفته و این فرصت وجود دارد تا فردا 10 هزار بلیت دیگر به فروش برسد. علاوه بر این6 هزار و 704 صندلی خالی وجود دارد.

مسئولان فدراسیون اعلام کردند مکانی برای هواداران در نظر گرفته شده تا به صورت حضوری بتوانند بلیت تهیه کنند. رسانه‌ها و خبرگزاری‌های کره جنوبی نیز مانور زیادی روی این بازی داده‌اند تا استادیوم جام جهانی پر از هوادار شود.

مسئولان و رسانه‌های این کشور در تلاش هستند تا حال و هوای جام جهانی 2002 در دیدار کره با ترکیه و کره با آلمان دوباره و این بار در دیدار کره با ایران حاکم شود. در بازی کره و آلمان 65 هزار و 256 تماشاگر در ورزشگاه سئول حضور داشتند. لقبی که که داده‌اند این است که هواداران مقابل شاگردان کی‌روش کابوس سرخ باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی آتش مرد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    1 1
    ما که از 60 هزار تماشا گر نمیترسیم 120 هزارتاشو دیدیم تو آزادی کره بازم مقلوب یوز پلنگ های ایرانی میشه با ارزوی موفقیت تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس